Veel gestelde vragen

Sinds wanneer bestaat 2Agree?

Sinds 1 januari 2009

Hebben de gebruikers allemaal dezelfde rechten?

Nee, er zijn verschillende gebruikers types (beheerder, viewer etc.) welke verschillende rechten hebben (lezen/schrijven, alleen lezen etc.)

Hoe wordt de gebruiker geinformeerd over de status van overeenkomsten?

Middels een online dashboard en automatische email notificaties

Kan iedereen alle overeenkomsten inzien?

Nee, per overeenkomst kan worden aangegeven welke gebruikers (en/of gebruikersgroepen) wel of geen toegangsrechten hebben. Geen toegangsrechten betekent dat de overeenkomst ook niet zichtbaar is

Kan ik documenten toevoegen?

Ja, alle typen documenten en een onbeperkt aantal kunnen worden toegevoegd

Kan ik ook rapporten genereren?

Ja, alle aanwezige gegevens kunnen op eenvoudige wijze worden getoond, geprint of ge-exporteerd

Op welke manier kan ik ondersteuning/hulp krijgen?

  • per invoerveld op het ? veld klikken voor uitleg over het veld
  • in het helpmenu kunt u een uitgebreide handleiding raadplegen en instructiefilmpjes bekijken
  • u kunt per email of telefoon onze helpdesk raadplegen voor de overige vragen

Wanneer is de helpdesk bereikbaar?

De helpdesk 24 * 7 bereikbaar

Welke talen worden ondersteund in 2Agree?

Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans

Wat zijn de kosten voor het gebruik?

Afhankelijk van het aantal gebuikers betaalt u per type gebruiker een maandelijkse vergoeding (zie prijslijst)

Is 2Agree auto-responsive

Ja, 2Agree is pc, laptop en tablet compatibel

Wat heb ik nodig om 2Agree te kunnen gebruiken?

Een device met internet toegang. Bij voorkeur met een recente browser versie

Hoe worden de updates gecommuniceerd aan de gebruikers?

Iedere 6 maanden wordt er een update nieuwsbrief gestuurd per email aan alle gebruikers. Wanneer er tussentijds grote wijzigingen zijn wordt dit vermeld in het inlogscherm

Hoe worden de updates georganiseerd?

2Agree wordt doorlopend ontwikkeld en verbeterd, gedurende de nacht/weekend worden deze geinstalleerd

Waar worden alle gegevens opgeslagen?

Alle gegevens worden opgeslagen in het beveiligde en gecertificeerde datacenter van onze partner InternedServices.

Ontdek zelf hoe 2Agree
uw organisatie kan helpen

Ontdek zelf hoe 2Agree
uw organisatie kan helpen

Waarom 2Agree

volledige controle
kosten besparen

Wat kan 2Agree

email notificaties
documenten toevoegen

Wat kost 2Agree

lage kosten
onbeperkt aantal contracten

Waarom 2Agree

volledige controle
kosten besparen

Wat kan 2Agree

email notificaties
documenten toevoegen

Wat kost 2Agree

lage kosten
onbeperkt aantal contracten

Wilt u meer informatie? Bel. +31 316-24 17 53