geen contracten meer die ongewenst worden verlengd en ongepland om uw aandacht en tijd vragen
op ieder moment een compleet overzicht
voldoende tijd om alternatieven te bekijken
reductie van risico’s
grotere kans op het realiseren van besparingen
overdraagbaarheid van het beheer bij ziekte of vertrek medewerker
professionele houding ten opzichte van de contractpartij
op een slimme en efficiënte wijze samenwerken met meerdere collega’s, afdelingen en/of vestigingen door gebruik van verschillende gebruikersprofielen en toegangs-rechten per overeenkomst
personen die nu zelfstandig (een deel van de) contracten beheren kunnen dat met 2Agree ook blijven doen, alleen efficiënter, eenduidiger en veiliger
een betrouwbare, snelle en veilige oplossing
hogere compliancy
wij kunnen al uw bestaande contracten overzetten naar 2Agree
We maken gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Klik op ‘Accepteren’ als je alle cookies wilt accepteren of pas je voorkeuren aan onder je cookie-instellingen.