Na het inloggen direct een compleet overzicht
van alle overeenkomsten
Weergave standaard op deadline
(einddatum -/- opzegtermijn)
Sortering eenvoudig aan te passen
en uitgebreide zoekfunctie
Automatische einddatum – opzegtermijn
taak voor nieuwe overeenkomst
Specifieke taken aanmaken,
toekennen en monitoren
Alle taken duidelijk in een overzicht
en notificaties via email
Een interactief en
intuïtief (doorklikbaar)
dashboard voor al uw
taken en contracten
deadlines
Flexibel en toekomstbestendig bevoegdheden
inregelen en beheren
Een gebruiker kan 1 of meerdere profielen krijgen
Aan een overeenkomst 1 of meerdere profielen koppelen
Alle NAW gegevens van de contractpartijen importeren via eenvoudige import routine, vanuit ieder willekeur systeem (SAP, Exact, Microsoft etc.)
Alle informatie kan worden gerapporteerd middels standaard rapporten
Alle informatie kan worden ge-exporteerd naar Excel
Nagenoeg alle informatie kunt u beheren in tabellen, deze informatie kunt u vervolgens middels een dropdown lijst eenvoudig selecteren (sneller en minder kans op fouten/datavervuiling)
Creëer nieuwe velden met behulp van diverse veldtypen en ontwerp uw eigen weergaven met behulp van templates
Nederlands, Engels, Duits, Deens,
Frans, Spaans en Chinees
Schermen, helpteksten en email notificaties
Iedere gebruiker werkt in zijn/haar eigen taal
Per overeenkomst Goedkeuring Workflow aanmaken en uitvoeren
Voortgang monitoren
Historie van de goedkeuringen bewaren
Per overeenkomst kunt u alle denkbare documenten uploaden naar 2Agree en/of hyperlinks maken naar uw eigen lokale of cloud document locaties (bijv. Sharepoint of Google Drive). In de praktijk zien we dat dit veelal ingescande/getekende overeenkomsten zijn maar u kunt ook Excel, Word of andere bestanden uploaden / (hyper)linken
Na een document upload of na de selectie van een document template uit de bibliotheek, kunt u (met track changes) contract documenten samen stellen
Documenten kunnen aan 1 of meerdere ontvangers ter digitale ondertekening worden aangeboden
Na het voltooien van het proces worden er een getekend document en certificaat toegevoegd aan het document overzicht van de overeenkomst
De belangrijkste aanpassingen aan de overeenkomsten worden door 2Agree bijgehouden en kunnen worden geraadpleegd.
Aanmaken van standaard KPI’s (Key Performance Indicatoren)
Per overeenkomst de doelwaarde, periode en gerealiseerde waarde
We maken gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Klik op ‘Accepteren’ als je alle cookies wilt accepteren of pas je voorkeuren aan onder je cookie-instellingen.