Waarom 2Agree

De voordelen

geen contracten meer die ongewenst worden verlengd en ongepland om uw aandacht en tijd vragen

op ieder moment een compleet overzicht

voldoende tijd om alternatieven te bekijken

reductie van risico’s

grotere kans op het realiseren van besparingen

overdraagbaarheid van het beheer bij ziekte of vertrek medewerker

professionele houding ten opzichte van de contractpartij

op een slimme en efficiënte wijze samenwerken met meerdere collega’s, afdelingen en/of vestigingen door gebruik van verschillende gebruikersprofielen en toegangs-rechten per overeenkomst

personen die nu zelfstandig (een deel van de) contracten beheren kunnen dat met 2Agree ook blijven doen, alleen efficiënter, eenduidiger en veiliger

een betrouwbare, snelle en veilige oplossing

hogere compliancy

wij kunnen al uw bestaande contracten overzetten naar 2Agree

Ontdek zelf hoe 2Agree
uw organisatie kan helpen

Ontdek zelf hoe 2Agree
uw organisatie kan helpen

Waarom 2Agree

volledige controle
kosten besparen

Wat kan 2Agree

email notificaties
documenten toevoegen

Wat kost 2Agree

lage kosten
onbeperkt aantal contracten

Waarom 2Agree

volledige controle
kosten besparen

Wat kan 2Agree

email notificaties
documenten toevoegen

Wat kost 2Agree

lage kosten
onbeperkt aantal contracten

Wilt u meer informatie? Bel. +31 316-24 17 53